niedziela, 27 lipca 2014

Jest takie miejsce















2 komentarze:

  1. Lubię cmentarze. Lubię ten spokój i refleksyjność, która mnie wtedy ogarnia. To drugie zdjęcie ma niezwykły klimat. Nie znam się na fotografii, chyba jest trochę prześwietlone w tle, ale tak to już jest, że czasem te najlepsze momenty wychodzą niedoskonale. Zdradź, co to za miejsce? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez wiele lat mieszkałam w pobliżu cmentarza i lubiłam tam chodzić, ponieważ latem wyglądał jak wielki ogród wśród ogromnych drzew i było tam cicho i pięknie. Te zdjęcia natomiast zostały wykonane w Dysie pod Lublinem. Krajobraz podobny do okolic Kazimierza z uliczkami w wąwozach i niewielką rzeką o przewrotnej nazwie- Ciemięga :)
    Jestem początkującym fotografem. Kiedy brak słów- pomaga zdjęcie. Za to też ją lubię. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Orient-Express

  Czy życie nie jest piękne? Jeszcze wczoraj wieczorem zalało mi kuchnię, bo urwał się zawór zimnej wody pod zlewem, i popłynęło strumieniem...