środa, 18 stycznia 2017

ZIMA












6 komentarzy:

  1. Taką zimę to ja lubię. Ale już plucha, aż przykro patrzeć. Pozdrawiam z Warmii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też taką lubię. latałam z aparatem po mrozie jak małolata:) Dziękuję za pozdrowienia. Najlepszego!:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia robisz. takie śliczne, ale pojedynczo wstawiaj na Polska w obiektywie, bo na blogu często są w uśpieniu. Na blogi trzeba mieć czas. Serdecznie zachęcam.:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za piękne słowa. Rozumiem Cię, ale lubię też pisać. Gdybym swój post pt" Fabryczna i filmowa" zamieściła bez tych kilku zdań to nie byłoby to. Czegoś by brakowało.

      Usuń
  3. Mroźna zima, ale na zdjęciach pięknie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo taką pamiętam jako dziecko i jest mi bliska, bo podczas silnych mrozów, powyżej 20 stopni nie chodziliśmy do szkoły ale zjeżdżaliśmy z pagórków prosto na jezioro. A po jeziorze jechała ciężarówka i było to naturalne. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń

Orient-Express

  Czy życie nie jest piękne? Jeszcze wczoraj wieczorem zalało mi kuchnię, bo urwał się zawór zimnej wody pod zlewem, i popłynęło strumieniem...